Skocz do zawartości

Sex kamerki


Polecane posty

Dzień dobry,
Jestem 22 letnią studentką.  Mam chłopaka od roku. Nasz związek nie należy do łatwych ale bardzo się kochamy i z biegiem czasu docieramy się coraz bardziej. W sprawach łóżkowych układa się bardzo dobrze. Niestety parę razy przyłapałam Go na korzystaniu ze stron typu sex kamerki. Płaci kobietom pieniądze za prywatną transmisję. Za każdym razem, gdy ujawniła się prawda, przepraszał i obiecywał, że nigdy więcej tego nie zrobi. Rozmawiałam z nim, dopytywałam dlaczego tak postępuje, wyjaśniał, że to tylko jego pokusa i głupota, nie czerpie z tego żadnej satysfakcji. Mimo wielu rozmów, tłumaczeń, że dla mnie to ogromna przykrość i nie będę nigdy tego tolerować bo dla mnie jest to pewna forma zdrady, on co pewien czas robi to samo. Często wtedy kiedy nie ma mnie w domu lub wyjechałam. Sam uważa to za świństwo, rozumie swój błąd, ale najwidoczniej na marne. Nie wiem kompletnie jak ma do niego dotrzeć, jak mam to odebrać, gdy już kolejny raz przyłapałam Go na gorącym uczynku on postępuje dalej tak samo. Boję się, że to znak, iż brakuje mu innych kobiet, innych doznań bo akurat w naszej relacji nie można narzekać na brak zbliżeń czy niedopasowania seksualnego. Zresztą on nigdy nie skarżył się, że czegoś mu brakuje albo chce spełnić jakieś pragnienia a ja mu tego nie daje. Wiele razy się pytałam i upewniałam się czy to we mnie jest coś nie tak. Zawsze zapewniał ze jest wszystko w porządku. Nie wiem co mam robić, jak z nim już rozmawiać. Czy mogę w ogóle oczekiwać, że już nigdy tego nie zrobi? Mam się z nim rozstać jak prośby i rozmowy nie dają żadnego skutku? Z góry dziękuję za poradę.
Pozdrawiam.
F.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Felicja