Jump to content
Marika

Mój mąż chce odejść

Recommended Posts

Dzień dobry, mam 46, jestem mamą trójki dzieci,prowadzę dom, nie pracuję zawodowo od 12 lat.Około dwa lata temu odkryłam, że mój mąż pisze z inną kobietą, używając przy tym słów kochanie, wysyłając serduszka itp.Kiedy zapytałam czy mnie zdradził, powiedział,że nie, tylko do niej pisze i rozmawiają.W naszym związku nigdy nie było idealnie,żadne z nas nie lubi kompromisu,poza tym jestem osobą,która nie potrafi okazywać uczuć.Miałam bardzo traumatyczne przeżycia w dzieciństwie i do dzisiaj za to płacę.Mąż zarzuca mi nieraz ,że się go odrzucałam i dlatego teraz po latach nie wie co do mnie czuje i chce się wyprowadzić.Prosiłam żebyśmy spróbowali jeszcze raz,ale on twierdzi, że zainteresowałam się nim teraz, kiedy okazało się ,że z kimś pisze.Nie potrafię z nim rozmawiać, nie chcę rozwodu,ale z drugiej strony nie chcę być z kimś kto mnie już nie kocha.Nie umiem sobie z tym poradzić.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Ważna informacja

Chcąc, by psycholog ustosunkował się na pytanie zadane na forum, należy na wstępie podać swój wiek oraz swoją płeć oraz spełnić warunki podane w instrukcji darmowej porady. Psycholodzy udzielają odpowiedzi w miarę możliwości czasowych. W razie doświadczania nasilonych myśli samobójczych należy skontaktować się z numerem 112 by uzyskać ratunek. Doświadczając złego samopoczucia lub innych problemów można rozważyć też kontakt z telefonami zaufania i pomocowymi - niektóre numery podane są tutaj.

Psycholog online

Psychoterapia przez Skype