Skocz do zawartości

kisamm

Użytkownik
  • Zawartość

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O kisamm

  • Ranga
    Debiutant

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Z endokrynologiem mogę się skontaktować, lecz nie jestem i nie byłem nigdy pod żadną opieką psychiatryczną bądź psychologiczną, nigdy nie miałem problemów na tle psychoogicznych, to się zaczęło od tego zastrzyku którego bardzo żałuje : c
  2. Witam serdecznie Jestem osobą transseksualną, jestem k/m mam 26 lat, wziąłem 7 września shoot testosteronu omnadren 250, analizowałem to z endokrynologiem, miałem ogólnie problemy hormonalne takie jak guzek na tarczycy nie groźny, przy czym brałem eutyrox i miałem wysoką prolaktynę. Mówili, że wszystko będzie ok, że omnadren nie będzie na to miał wpływu. Po wzięciu tego shoota, na 3 dzień pojawił się problem z tętnem, miałem je 130, ciśnienie było nie jakieś bardzo wysokie, 130, zawsze miałem coś koło 115 przy tętnie 65 do 70, przez tydzień panikowałem bo nie wiedziałem co się ze mną dzieje, jak leżałem, tętno wynosiło mi 90 do 100, ja wstałem 130, po tygodniu już było lepiej. Przez dobry miesiąc żyłem w głębokim stresie o swoje zdrowie. Lecz po 2 tyg pojawiły się odrealnienia, ten stan jak by się śniło że jest się tu i teraz, bałem się jeszcze bardziej, bo bałem się, że to wróci, starałem się o tym nie myśleć, było też ok, ale jak o tym pomyśałem to wracało. Po miesiącu jakoś, w październiku koło 15 wróciłem do treningów, zaczynało wracać do normy, w lutym już praktycznie tego nie było, ale przeziębiłem się i musiałem przerwać treningi, ogólnie endo zalecił mi wit d3 w dawce 7000, jak to wziąłem i już nie trenowałem nagle było perfekcyjnie, lecz 3 dni później wziąłem dostinex no i miałem te objawy po tyg typu, że obniżona koncentracja itd, chciałem wrócić do treningu, lecz znowu pojwiło się to uczucie odrealnienia z którym zmagam się do dzisiaj, są oczywiście momentu, że jest bardzo dobrze, po czym to wraca. Bardzo się boję, czasami bardzo żałuje, że wziąłem ten omnadren, ogólnie stwierdzono mi depresje nerwicową jakoś tak po wzięciu tego shoota, czy wszystko kiedyś znowu wróci do normy? ;c strasznie się boje. Co mogę z tym zrobić? Jak sobie z tym poradzić kiedy to wraca? ;c

Psycholog online

Psychoterapia przez Skype

Internetowa poradnia psychologiczna

Co wyróżnia nasz gabinet

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używając strony akceptuje się Warunki korzystania z serwisu, zwłaszcza wykorzystanie plików cookies.