Jump to content

domidomi94

Użytkownik
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

Reputation

0 Neutral

About domidomi94

  • Rank
    Newbie
    Newbie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam, czym jest terapia długoterminowa?
  2. Witam nie wiem w sumie od czego zaczac. Mam 27 lat i od jakiegos czasu dzieje sie ze mna cos zlego. Zauwazaja to bliscy i ja tez. Moj partner wyciagnal mnie z najgroszych mozliwych rzeczy gdy zostalam sama. Ograniczono mi prawa rodzicielskie bo zazywalam narkotyki ale z tego juz wyszlam nie biore. Mam kontakt z dzieckiem. Obecnie mieszkam zagranica najpierw mialam motywacje ze chce cos osiagnac pozniej znowu przeskok przez pandemie stracilam prace nie potrafilam sie odnalzec nie znam jezyka. No trudno myslalam jakos to bedzie. Potem mialam inna prace bylo ok. Zawsze bylam nerwowa, o bzdury jakies. Nie kontroluje swoich emocji, mam straszne skoki nastroju, jeden dzien mam motywacje do wszystkiego i chce zdobywac swiat, mysle ze jestem ambitna i chce cos osiagnac, za miesiac znowu nie mam sily do niczego znowu mysle ze jestem nikimi ze do niczego sie nie nadaje. Bardzo zle sypiam, jestem agresywna czesto, krzycze nie panuje nad soba i placze. Kolejne dni znowu poprawa nastroju i znowu przepraszam bliskich ze sie tak zachowuje. Nie daje juz rady. Gdzie mam szukac pomocy? Czy ktos juz z Was mial takie problemy z psychika? Wiem ze to co napisalam jest chaotyczne ale ciezko mi o tym pisac.

Psycholog online

Psychoterapia przez Skype

Internetowa poradnia psychologiczna

Co wyróżnia nasz gabinet

×
×
  • Create New...

Important Information

Używając strony akceptuje się Terms of Use, zwłaszcza wykorzystanie plików cookies.