Jump to content
  • psycholog-online-2-ocalsiebie.jpg

Recommended Posts

Jestem studentką w wieku 21 lat. Mam problem,  od dłużssego czasu mam w sobie myśl że jak czegoś nie soełnie to nie ms po co dalej żyć, icoraz więcej się obawiam, że mogłabym coś sobie zrobić gdybym nie spełniła moich celów w tym schunięcia do określonej wagi do początku 2019 roku. Mam też trudność w układaniu myśli, wątków i działań żeby były z sobą zgodne.  Mam mroczny obraz świata, ale chciałabym się dowiedzieć czy takie myśli mogą wpływać na ogólne moje zdrowie ?

Edited by M124719

Dzień Dobry,

odpowiadając na Pani pytanie: tak, mogą. Negatywne myśli, które powodują negatywne emocje mogą wywołać stres, niepokój które wpływają na zdrowie psychiczne i somatyczne. Proszę pamiętać, że obraz świata tworzy Pani sama, subiektywnie. Obiektywnie ten świat może wyglądać zupełnie inaczej. Odnajdywanie jasnych stron życia, pozytywne myśli powodują pozytywne emocje i lepsze samopoczucie.

Pozdrawiam,

Katarzyna

Ale jest mi ciezko jak tylko maz nie wyciąga telefonu z kieszni dlugo sie przebiera w lazience gdzie ma.telefon juz mam podejzenia

Ostatnio mowil ze dozo osob do niego dzwonilo a ja zagladam nie ma.polaczen ciagle kasuje je gdy z nim rozmawiam.i oytam dlaczego mowi.ze jestem.chora i sa ciche dni potrafimybsie.nie ozywac nawet kilka tygodni

Prosze powiedzieć czy cos ze mna jest nie tak powinnam.sie udac do poradn

Mecze sie w zwiazku gdzie brak zaufania z mojej strony mamy 2 dzieci nie chce zeby zostaly bez taty ale oddalamy sie z mezem przez to co ja mysle 

[Amator]

"Jeśli czegoś nie spełnię to nie mam po co dalej żyć"- uważam, że wszystko zależy od tego dlaczego właściwie myślisz w ten sposób...
Jesteś perfekcjonistką? Kimś ambitnym? A może ktoś czegoś od Ciebie wymaga, zawsze wymagał, a jak Ci się nie udaje tego osiągnąć, to nie tolerujesz krytyki, lub plujesz sobie w twarz, bo są ludzie lepsi ode mnie, jestem gorsza niż wszyscy.