Jump to content
  • psycholog-online-2-ocalsiebie.jpg

maggieflakes

pustka życia w lęku

Recommended Posts

Mam prawie 38 lat, stwierdzoną fobię społeczną przez psychiatrę, leczyłam się przez kilka lat, ale od jakiegoś czasu przestałam, bo mój mąż nie jest zwolennikiem takiego leczenia, choć też ma kilka problemów natury psychologicznej. Leczę się też na endometriozę i przyjmuję po raz czwarty Visanne po którym fizycznie czuję się nieźle, ale psychicznie coraz bardziej odczuwam smutek, poczucie beznadziei i nie chce mi się żyć. Nie myślę o samobójstwie, tylko o tym, żeby zasnąć i się już nie obudzić. Od kwietnia tego roku jestem bezrobotna, z poprzedniej pracy zwolniłam się z powodu lęków w kontaktach z innymi. w sumie w każdej pracy miałam z tym duży problem, z powodu tego stresu nie wytrzymywałam i "uciekałam". Mieszkam w niedużej miejscowości w której trudno o pracę, do większego miasta jest ograniczony dojazd jak ktoś nie ma prawa jazdy, a ja nie mam. Z powodu lęków dużo rzeczy nie umiem, ograniczają mnie, nie mam żadnych znajomych oprócz męża. Nic mnie nie cieszy, ciągle się martwię, żyję w swoim świecie i nie wiem co dalej.

Link to comment
Share on other sites

Ja tu nie jestem ekspertem ale dobrze by było gdybyś zaczęła psychoterapię.Wiem,że długo się czeka na NFZ,a prywatnie jak nie pracujesz to możesz nie wyrobić finansowo.Ja choruje na depresję. Wiem co to znaczy się bać i nie chcieć żyć i wiem jak to jest gdy wydaje nam się,że nikt tego nie rozumie.Mam nadzieję że znajdziesz fachową pomoc tutaj lub gdzieś indziej.Szukaj,nie przestawaj

Link to comment
Share on other sites

Do pani Maggieflakes,

lek Visanne może wywoływać często skutki uboczne takie jak obniżenie nastroju. Pani pisze, że ma Pani zdiagnozowaną fobię społeczną, teraz nie leczoną i lęki w kontaktach z ludźmi się nasilają. Powinna się Pani udać do lekarza psychiatry żeby kontynuować leczenie i sprawdzić czy nie ma przeciwwskazań dla stosowania np. Visanne lub czy nie powinna Pani przyjmować też innych leków stabilizujących Pani samopoczucie. To jest Pani samopoczucie i Pani ma prawo decydować i dbać o swoją jakość życia zwłaszcza gdy pomoc medyczna jest dla Pani dostępna. Lekarz może też Pani przepisać psychoterapię jako terapię wspomagającą.

Pozdrawiam,

Katarzyna

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.





  • Ważna informacja

    Chcąc, by psycholog ustosunkował się do pytania zadanego na forum, należy na wstępie podać swój wiek oraz swoją płeć i spełnić warunki podane w instrukcji darmowej porady. Psycholodzy udzielają odpowiedzi w miarę możliwości czasowych. W razie doświadczania nasilonych myśli samobójczych należy skontaktować się z numerem 112 by uzyskać ratunek. Doświadczając złego samopoczucia lub innych problemów można rozważyć też kontakt z telefonami zaufania i pomocowymi - niektóre numery podane są tutaj.

  • ksiazka.jpg

  • PODCASTY-OCALSIEBIEpl.jpg

Psycholog online

Psychoterapia przez Skype

Internetowa poradnia psychologiczna

Co wyróżnia nasz gabinet

×
×
  • Create New...

Important Information

Używając strony akceptuje się Terms of Use, zwłaszcza wykorzystanie plików cookies.