Jump to content
  • psycholog-online-kolo.jpg

Mam dość


Nieszczęśliwa 22
 Share

Recommended Posts

Witam. Piszę bo chciałam się wygadac a może nawet poprosić o radę.. Mianowicie chodzi o to że nie radzę sobie że swoimi emocjami,tzn. każda blaha rzecz jest w stanie doprowadzic mnie do szału (dodam że cierpię na mizofonię) Czasem są takie dni że budzę się rozdrażniona,w złym humorze i wiem że będzie tak przez cały dzien. Pracuję w handlu co dodatkowo czasem pogarsza sprawę bo wiadomo jacy są klienci. Ale głównie moje zachowanie odbija się na moim związku. Jestem z narzeczonym 5 lat, jest między nami dobrze ale czasem wystarczy głupie kichnięcie,chrzakniecie czy cokolwiek innego żeby wyprowadzic mnie z równowagi..czuję się wtedy okropnie, robię się agresywna a czasem mam ochotę uciec gdzieś w kąt i płakać z bezsilności. Nie potrafię sobie z tym poradzic a cierpię przy tym ja i moi bliscy także. Jestem taka osoba która długo trzyma w sobie emocje ale jak miarka się przebierze to nie jest wesoło. Narzeczony mówi mi że przesadzam i mam panować nad sobą ale dla mnie to jest naprawdę trudne. Ciągle chodzę zestresowana bo wszystko mnie drażni.

Link to comment
Share on other sites

Witaj. Twoim priorytetem obecnie powinno być odzyskanie równowagi emocjonalnej.

Na samym początku możesz zacząć sama. Jeżeli zdecydujesz, że sama nie dasz rady, to możesz skorzystać z pomocy specjalisty.

Na samym początku zadbaj o dietę, dobrze się odżywiaj. Dieta jest bardzo ważna i ma ogromny wpływ na nasze samopoczucie psychiczne. Dodatkowo nie zapominaj o suplementacji - B12 oraz Omega 3 dobrze wpływa na układ nerwowy. 

Kolejną rzeczą jaką możesz zrobić to wyładowanie swoich emocji na czymś pożytecznym - może to być sport, zwykłe bieganie, a może jakaś pasja? 

Oprócz tego ważna jest samoświadomość. Analizuj siebie i swoje reakcje. Przemyśl to, co dokładnie wyprowadziło Cię z równowagi, dlaczego tak się stało i dlaczego taka była Twoja reakcja. Zrozumienie siebie może pomóc, ponieważ gdy dowiesz się więcej o sobie, to będziesz wiedziała, jak sobie pomóc.

Pisałaś jeszcze o mizofonii - czy ona ma wpływ na Twoje życie? Myślisz, że Twoje problemy w większości mogą mieć z nią związek? Czy próbowałaś kiedyś psychoterapii? Terapia może pomóc Ci wypracować sposoby świadomego wpływu na reakcje własnego mózgu, dzięki uświadamianiu, jak mózg zachowuje się w przypadku odbioru drażniącego bodźca, jakim są irytujące dźwięki.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



  • Ważna informacja

    Chcąc, by psycholog ustosunkował się do pytania zadanego na forum, należy na wstępie podać swój wiek oraz swoją płeć i spełnić warunki podane w instrukcji darmowej porady. Psycholodzy udzielają odpowiedzi w miarę możliwości czasowych. W razie doświadczania nasilonych myśli samobójczych należy skontaktować się z numerem 112 by uzyskać ratunek. Doświadczając złego samopoczucia lub innych problemów można rozważyć też kontakt z telefonami zaufania i pomocowymi - niektóre numery podane są tutaj.

  • ksiazka.jpg

  • PODCASTY-OCALSIEBIEpl.jpg

×
×
  • Create New...

Important Information

Używając strony akceptuje się Terms of Use, zwłaszcza wykorzystanie plików cookies.