Skocz do zawartości

Ciągłe wahania nastroju, negatywne wspomnienia i emocje z przeszłości


Magda...

Polecane posty

   Jestem studentką, mam 19 lat. Szczerze mówiąc, to problem pojawił się jak byłam w 4 klasie podstawówki  (ok. 10 lat). Wtedy byłam bardzo ciekawa świata, dużo się uczyłam, wszystkiego chciałam się dowiedzieć. Jednak pochodzę z wioski, tutaj też chodziłam do podstawówki, gimnazjum i liceum.       Problem pojawił się taki, że moja osoba nie była akceptowana w czasie 9 lat edukacji (od 4 klasy podstawówki do 3 klasy liceum), bo się uczyłam i chciałam osiągać więcej i więcej, przez co odstawałam od innych osób i byłam ciągle wyśmiewana, odrzucana przez rówieśników, więc w większości byłam typem samotnika. W podstawówce, w klasie 4 i 5 pamiętam, że byłam wyzywana od najgorszych, chociaż raczej wtedy wszyscy, którzy używali tych słów, nie znali ich znaczenia. Jako pierwsza w klasie dostałam miesiączkę, więc znowu kolejny powód do obrażania mnie. Zaczęłam mieć olbrzymie problemy z trądzikiem, kolejny powód do wyśmiewania mnie. Mój nauczyciel zauważył, że w podstawówce nie jestem akceptowana wśród rówieśników i namówił moją mamę, żeby do gimnazjum przeniosła mnie do innej szkoły. Tak się stało. Pierwszy rok niby był fajny, ale niestety 2 i 3 klasa znowu były koszmarem (założyłam bloga i miałam kilka współprac, więc wszyscy zaczęli mnie wyśmiewać, bo dostaję ubrania, torebki, buty, biżuterię itd. tylko dlatego, że te firmy się nade mną litują itd.). Więc przestałam prowadzić bloga i znowu byłam samotnikiem. W 3 klasie gimnazjum był moment, kiedy już nie mogłam niczego znieść (ale jednak mieszanka ponad 50 tabletek nie zadziałała na mnie oprócz kilku nieprzyjemnych dolegliwości, ale nikt nic nie wiedział). Wtedy stwierdziłam, że chyba jednak muszę żyć. W liceum sytuacja z rówieśnikami od 2 klasy się powtórzyła, bo tym razem miałam stypendium Prezesa Rady Ministrów, więc znowu odstawałam od reszty osób, nie imprezowałam, nie upijałam się, nie chodziłam na pr