Jump to content
Niezastapiona13

Toksyczna siostra mojego faceta

Recommended Posts

Witam!

Jestem studentką i mam 21 lat.

Jestem w związku prawie dwa lata z facetem, który ma toksyczną siostrę.

Problem polega na tym, ze jego siostra, z ktora mial zawsze bardzo dobry kontakt, zachowuje sie dziwnie. Cieżko mi stwierdzić czy juz wczesniej tak sie zachowywali.

Prawdopodobnie jest ona o mnie zazdrosna i nie potrafi sie pogodzić z tym ze on poswieca mi teraz wiecej uwagi i czasu niz jej. Jest dla mnie nie mila, opryskliwa i fałszywa. Zawsze robi mi pod górkę. Mój facet ma dwie starsze siostry, z ta druga mam dobry kontakt.

Czasami jego siostra zachowuje sie tak, jak by mnie w ogóle nie bylo, czyli ignoruje mnie. Kiedy jej przy nas nie bylo dzwoni do niego za kazdym razem z pytaniami „gdzie jest, co robisz, kiedy przyjdziesz do domu”. Kiedy spedzamy czas we trojke, to prowadza rozmowe tylko miedzy soba. Kiedy bylam w pokoju chlopaka, to ona ciagle wchodzila, sprawdzala nas, co robimy, przeszkadzala - zadnej prywatnosci.

Jej nieodpowiednie zachowania, moglabym jeszcze wymieniac, bo podobnych sytuacji bylo wiele.

Tolerowalam to bardzo dlugo, bo ponad rok i wmawialam sobie ze to minie, ze pewnie jej zachowanie jest przejscowe oraz jest spowodowane zerwaniem z partnerem. Rowniez myslalam, iz jezeli bede dla niej mila, pomocna i wyrozumiala, to jej przejdzie.

Niestety sprawa zaczela sie komplikowac, poniewaz jej zachowanie przy mnie z jej bratem (moim facetem) zaczelo byc chore.

Ona zaczela zachowywac sie przy mnie tak, jakby byla z ze swoim bratem w zwiazku.

W miejscu poblicznym skoczala na niego, oplotla go nogami w pasie i spiewala o miłości, skaczac po nim.

Na dyskotece tanczyli glownie ze soba, tak, ze obcy ludzie przychodzili do mojego faceta i pytali sie z kim on w koncu jest w zwiazku, ze mna czy z nia.