Jump to content
konaya

Głowa pełna pomysłów, wiele możliwości, a zero działań

Recommended Posts

No cześć, 
w poszukiwaniu pomocy trafiłam tutaj. Od jakiegoś czasu zadaję sobie wiele pytań, a odpowiedzi z mojej strony wciąż brak. No ale od początku...
Imię moje 40 i 4, a lat mam dwadzieścia jeden. Jestem studentką i pracuję (aktualnie zdalnie). W pracy wszystko okej, rozwijam się, wszystko idzie w dobrym kierunku. Moimi pasjami są: śpiewanie, fotografia, muzyka, granie na pianinie, malowanie - można powiedzieć "artystyczna dusza", czyż nie? Moim problemem jest głowa pełna pomysłów, burza mózgów, inspiracje i pomysły wylewają się przez uszy, a motywacji brak. Przykład: wieczór, godzina dwudziesta - nagle wpadłam na znakomity pomysł pięknego i kreatywnego portretu - i na tym koniec. Nie mam chęci wstać, wziąć aparat, statyw, sprzątnąć miejsce, nastawić odpowiednie parametry i działać. Szukałam odpowiedzi na to, niestety nie znalazłam. Chciałabym znaleźć ten bodziec, który ukłuje mnie w cztery litery i sprawi, że zacznę działać. Nie mam niskiej samooceny, chociaż przeszłość nie była usłana różami - w wieku 12 lat straciłam brata, który spadł z wysokości - wtedy się zaczęła depresja, samookaleczanie (i uzależnienie od tego), stany lękowe. Teraz (w porównaniu do tego, co było kiedyś) jest naprawdę nieźle. Powodzi mi się zarówno w pracy, jak i w szkole, jednak nie potrafię znaleźć przyczyny braku motywacji. Mam możliwości, których wiele osób nie ma, a ich nie wykorzystuję i dobija mnie to. Przykłady: śpiewam od podstawówki - nic nie zrobiłam w tym kierunku; dostałam gitarę - odpuściłam po jednym graniu, chociaż bardzo chciałam się nauczyć; pianino - kiedyś grałam, od kilku lat już ledwo co; kupiłam kompaktową klawiaturę sterującą (bajer do nagrywania muzyki) - odpuściłam po 1 razie, bo załamałam się technologią; rysowanie/malowanie - odpuściłam kilka lat temu; fotografią interesuję się od 8 lat minimum - niewiele zrobiłam w tym kierunku; kupuję książki - nie czytam ich;