Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
House

Depresja ?

Polecane posty

Witam , jestem mężczyzną 26 lat , kawaler. Od kilku lat kiedy wkroczyłem w dorosłe zycie przedewszystkim zawodowe mam problem gdyż mam Zespól genetyczny  

tzw Zespól Gilberta , problem w tym , że nie radzę sobie sam ze sobą pracowałem na kilku stanowiskach ale zawsze zwalniałem sie Sam w trakcie doła psychicznego  mimo tego , że Szefostwo nalegało na pozostanie . Jakis rok temu stosowałem na własna ręke przez około rok Xanax i Prozac ale po roku czasu ostro przedawkowalem i wylądowałem na SOR w stanie ciezkiego zatrucia. Obecnie po zwolnieniu na własny wniosek nie mogę sie zabrać za życie  ani zawodowe ani wogóle ... cały problem w tym , że ZG tak działa na moja psychikę , że juz poprostu nawet z domu nie wychodzę nie mowiąc już o jakimkolwiek  życiu zawodowym czy towarzyskim najchętniej to wolałybym umrzeć niż z tym żyć...

Nie wiem jak nazwać ten problem? Czy leki znowu nie doprowadzą prawie do śmierci? , i wogóle czy można jakoś sensownie sobie z tym poradzić ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzień Dobry, przede wszystkim odradzam stosowanie jakichkolwiek leków na własną rękę - Pan już się przekonał na własnym przykładzie jakie mogą być konsekwencje. Najlepiej gdyby udał się Pan do lekarza. Sam zespól Gilberta o ile się orientuję nie wywołuje obniżenia nastroju - może objawiać się zmęczeniem, więc pytanie czy to sama świadomość choroby tak wpływa na Pana samopoczucie, czy też inne wydarzenia. O tym warto byłoby gdyby Pan porozmawiał z psychologiem. Konsultacja może odbyć się on-line. Pozdrawiam, Katarzyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sama swiadomość tak wpływa dokładnie nie moge przestać  o tym myśleć , a reszta to już reakcja lawinowa..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proponuję konsultację, aby przyjrzał się Pan temu mechanizmowi w bezpiecznej rozmowie i nauczył się z tym sobie radzić bo jak Pan pisze ma to duży negatywny wpływ na Pana życie. Zwłaszcza, że ten zespól nie wymaga specjalnego leczenia. Dobrze by było gdyby Pan skonsultował się z lekarzem - może to już nieco poprawi Pana samopoczucie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję Pani za odpowiedz ale w sumie to już rozmawiałem z lekarzami i wszyscy jednostronnie twierdza ze to choroba bez znaczenia (jak to mówią "nie-choroba") .

Ale stres, wysiłek czy cokolwiek powoduje zwiększenie objawów kosmetycznych co jest w sumie dla Mnie bariera nie do przejśćia...zwolniłem się z pracy , prawie nie wychodzę z domu, unikam ludzi jak mogę i w sumie to myśle o popełnieniu samobójstwa gdyż swiadomość , że to już ze mną ma być do końca  mnie motywuje jeszcze bardziej...a no i cóż są leki , które mogą bardzo dobrze zniwelować defekty kosmetyczne jak Karbamazepina (Tegretol) lub Fenobarbital (Luminal) ale są wysoko toksyczne szczególnie Luminal , więc nie ma ratunku bo biorąc te psychotropy nie był bym sobą , nie mógłbym normalnie funkcjonować...wiem , że myśli samobójcze to czerwone swiatło ale ja nie myślę o smierći jak o czymś "złym" ale jak o wybawieniu z tej nonsensownej sytuacji....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W takim przypadku namawiam aby jak najszybciej, bezwględnie udał się Pan do lekarza psychiatry i jednocześnie rozpoczął psychoterapię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

Psycholog online

Psychoterapia przez Skype

Internetowa poradnia psychologiczna

Co wyróżnia nasz gabinet

×

Ważne informacje

Używając strony akceptuje się Warunki korzystania z serwisu, zwłaszcza wykorzystanie plików cookies.