Skocz do zawartości

Polecane posty

Witam serdecznie 

Jestem osobą transseksualną, jestem k/m mam 26 lat, wziąłem 7 września shoot testosteronu omnadren 250, analizowałem to z endokrynologiem, miałem ogólnie problemy hormonalne takie jak guzek na tarczycy nie groźny, przy czym brałem eutyrox i miałem wysoką prolaktynę. Mówili, że wszystko będzie ok, że omnadren nie będzie na to miał wpływu. Po wzięciu tego shoota, na 3 dzień pojawił się problem z tętnem, miałem je 130, ciśnienie było nie jakieś bardzo wysokie, 130, zawsze miałem coś koło 115 przy tętnie 65 do 70, przez tydzień panikowałem bo nie wiedziałem co się ze mną dzieje, jak leżałem, tętno wynosiło mi 90 do 100, ja wstałem 130, po tygodniu już było lepiej. Przez dobry miesiąc żyłem w głębokim stresie o swoje zdrowie. Lecz po 2 tyg pojawiły się odrealnienia, ten stan jak by się śniło że jest się tu i teraz, bałem się jeszcze bardziej, bo bałem się, że to wróci, starałem się o tym nie myśleć, było też ok, ale jak o tym pomyśałem to wracało. Po miesiącu jakoś, w październiku koło 15 wróciłem do treningów, zaczynało wracać do normy, w lutym już praktycznie tego nie było, ale przeziębiłem się i musiałem przerwać treningi, ogólnie endo zalecił mi wit d3 w dawce 7000, jak to wziąłem i już nie trenowałem nagle było perfekcyjnie, lecz 3 dni później wziąłem dostinex no i miałem te objawy po tyg typu, że obniżona koncentracja itd, chciałem wrócić do treningu, lecz znowu pojwiło się to uczucie odrealnienia z którym zmagam się do dzisiaj, są oczywiście momentu, że jest bardzo dobrze, po czym to wraca. Bardzo się boję, czasami bardzo żałuje, że wziąłem ten omnadren, ogólnie stwierdzono mi depresje nerwicową jakoś tak po wzięciu tego shoota, czy wszystko kiedyś znowu wróci do normy? ;c strasznie się boje. Co mogę z tym zrobić? Jak sobie z tym poradzić kiedy to wraca? ;c 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry,

koniecznie proszę skontaktować się ze swoim lekarzem endokrynologiem oraz psychiatrą i porozmawiać z nimi o lekach, które Pan bierze i swoim samopoczuciu. Jeśli będzie to koniecznie lekarze zalecą konsultacje psychologiczne.

Pozdrawiam,

Katarzyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, psycholog Katarzyna Tuszyńska napisał:

Dzień dobry,

koniecznie proszę skontaktować się ze swoim lekarzem endokrynologiem oraz psychiatrą i porozmawiać z nimi o lekach, które Pan bierze i swoim samopoczuciu. Jeśli będzie to koniecznie lekarze zalecą konsultacje psychologiczne.

Pozdrawiam,

Katarzyna

Z endokrynologiem mogę się skontaktować, lecz nie jestem i nie byłem nigdy pod żadną opieką psychiatryczną bądź psychologiczną, nigdy nie miałem problemów na tle psychoogicznych, to się zaczęło od tego zastrzyku którego bardzo żałuje : c 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry,

napisał Pan "ogólnie stwierdzono mi depresje nerwicową jakoś tak" więc myślałam, że kontaktował się Pan z lekarzem psychiatrą. Jeśli stan odrealnienia będzie się utrzymywał powinien się Pan umówić na wizytę do lekarza.

Być może ze względu na to, że Pan obawia się, tego stanu odrealnienia to w rezultacie przeżywa Pan stan paniki i wtedy traci Pan poczucie realności. Może Pan w takich chwilach głęboko i spokojnie oddychać a na co dzień stosować relaksację.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.




  • Ważna informacja

    Chcąc, by psycholog ustosunkował się na pytanie zadane na forum, należy na wstępie podać swój wiek oraz swoją płeć oraz spełnić warunki podane w instrukcji darmowej porady. Psycholodzy udzielają odpowiedzi w miarę możliwości czasowych. W razie doświadczania nasilonych myśli samobójczych należy skontaktować się z numerem 112 by uzyskać ratunek. Doświadczając złego samopoczucia lub innych problemów można rozważyć też kontakt z telefonami zaufania i pomocowymi - niektóre numery podane są tutaj.

Psycholog online

Psychoterapia przez Skype

Internetowa poradnia psychologiczna

Co wyróżnia nasz gabinet

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używając strony akceptuje się Warunki korzystania z serwisu, zwłaszcza wykorzystanie plików cookies.